[Otthonunk] Vasárnapi misrend és a szeretet

tóth béla tothbela12 at citromail.hu
2013. Már. 19., K, 21:42:44 CET

Kedves Ferenc atya, kedves Testvérek!
Befészkelte a fejembe magát egy kósza gondolat, miszerint nem sokan olvasták végig azt a sort, amire a szavazatukat adták!
Oda volt írva a fél 9-es, 10-es szentmise , és utána pedig az, hogy a vasárnap esti szentmise.... szerintem erre mindenki örömmel rákattintott, vagy beikszelte, de nem olvasta el azt, hogy nem lesz. Így működik sokszor az emberi agy, és ezért nem lehet senkit sem hibáztatni. Ezt kellene tisztázni a hívekkel, mert a gyerekek miatt volt valamikor régen, hogy Attila atya át tette a gyerek misét  10 órára, és főleg nyáron nagyon kell az esti mise, mert a népek, ha elmennek kirándulni, arra azért megpróbálnak haza érni. Ha pedig az elmarad, a hiánya jelentősen meg fog látszani a perselypénzen is, amire nagy szükség van.
Lehet, hogy megérne ez alapján még egyszer pontosítani.
Szeretettel: Tóthné Enci