[Magveto] 2007. 01. 05.

Babos Tamás babos at communio.hcbc.hu
2007. Jan. 5., P, 18:43:56 CET

  2007. január 5.

Jn 1, 43-51.

Jöjj, kövess engem! Hangzik el Jézus szava Fülöpnek. Úgy találja a
meghívott, hogy a VALAKIT megtalálta. Natanael is érkezik, bár „Jöhet-e
valami jó Názáretből”-lel érkezik. Jöjj, nézd meg! Szól Jézus.

--- Fülöp odaadása vagy Natanael kétkedése van benne? Indulásnál még
mindegy. De tudnom kell, hogy Ő hív engem is. Kezemben az evangéliummal,
szívemben az Eucharisztiával, Vele kell élnem. Átvennem
felelősségtudatát, megtanulnom emberszeretetét, és így aktív apostollá
válnom. Hitemmel, imámmal, szeretet cselekedeteimmel, azaz egyszerűen:
tanúságtételemmel.

Nem hallod? „Jöjj, kövess engem!”

Gyulay E.