[Magveto] 2007. 08. 03.

magveto at www.communio.hu magveto at www.communio.hu
2007. Aug. 7., K, 17:54:44 CEST

Mt 13,54-58
Zs 80
Lev 23,1.4-11.15-16.27.34b-37

Értetlenkedve állunk a tény előtt; hazájában nem ismerik föl Jézust.
Pedig hányszor vagyunk mi is így közeli embertársunkkal: ismerem már,
legyintünk, tudom, mit gondol, mit akar, nekem már semmi újat nem tud
nyújtani, megszoktam, hát így vagyunk… Pontosan, mint annak idején
Názáretben. Így várjuk a csodát, kapcsolataink megújulását – de az nem
következik be. „Izrael, bárcsak meghallgatnál engem!” – szól Isten.
Embertársam, bárcsak meglátnál engem, bárcsak meglátnálak… és részünk
lehetne a csodában. Jézus köztünk él.

- Marian -