[Magveto] 2004. 01. 03.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2004. Jan. 2., P, 23:45:01 CET

2004. január 3.

Emmanuel. Velünk az Isten.

Igen, Isten valóban köztünk van, velünk él - hisszük, és tudjuk. Olyanok vagyunk, mint Keresztelő János: ő is gyerekkora óta ismerte, látta Jézust, mégis elérkezett a pillanat, amikor így szólt: "Én sem ismertem..."

Valóban hisszük, valóban tudjuk, hogy az Úr itt van velünk? Tettük a dolgunkat, mint ahogy a pusztában kiáltónak a szava is tette...egyengettük az Úr ösvényeit...a völgyeket föltöltöttük, a hegyeket elegyengettük... És vajon most, amikor az adott pillanatban az Úr előttünk áll, észrevesszük Őt?

János életében új szakasz kezdődött, amikor fölismerte, hogy az Úr van itt. Nekünk is nyitottá kell lennünk mindarra az "újra", ami számunkra készül az évben. Váljunk nyitottá a köztünk élő Istenre. Váljunk nyitottá a "mostra", amikor előttünk áll.

-Marian-