[Magveto] 2002. 11. 08.

Babos Tamás babos at communio.hcbc.hu
2002. Nov. 12., K, 20:48:03 CET

Elnézést  a késésél, sajnos technikai gondom volt megint.

Tamás

2002. november 8. Péntek, Jézus Szentséges Szíve

Mtörv 7,6-11
1Jn 4,7-16
Mt 11,25-30

Micsoda boldogság! Kiválasztott az Úr, engem, aki ezt nem érdemeltem
meg, aki a legkisebb vagyok! Mégis kiválasztott, mert szeret engem,
lehajol hozzám, megszabadít, megvigasztal!
Így kezdődik és a folytatás még csodálatosabb; megismertük a Szeretetet,
amelynél nagyobb nincs, hiszen egyszülött Fiát küldte, hogy üdvözítsen
minket, Szentlelkét adja, hogy Benne élhessünk!
A Fiú hív, vigasztal, példát ad. Adjunk hálát a zsoltárossal:
"Áldjad lelkem az Urat, és ne feledd, hogy hozzád milyen jó volt.
A pusztulástól megmenti életed, kegyelmében és irgalmában meg is koronázza!"

Zsuzsa