[Magveto] 2002. 05. 27.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2002. Május. 26., V, 23:45:01 CEST

Szentlecke: 1Pét 1,3-9
Evangélium: Mk 10,17-27

"Valami hiányzik még belőled " - mondta neki Jézus.

Jézus a szívünk mélyére lát. Oda állhatsz elé, leborulhatsz, könyöröghetsz, ő tudja, hogy mit lehet tőled elvárni. Milyen érzések, milyen elhatározások, milyen lelki harcok vannak az életedben. Életünk nehéz pillanataiban szembesülünk Isten parancsaival: vannak amit tilt vannak amit ajánl Isten. Ezeket nem én választom, Ő adja elém. Minden nehézségükkel, azzal, hogy megtudom-e élni vagy sem. Imádságos életünk "cellába húzódott" perceiben, hozzánk is intézi Jézus, amit a fiúnak mondott: "Valami hiányzik még belőled".

Igen valami, talán az, hogy imádságosabb legyek, talán az, hogy az életemben több legyen a szolgálat, talán az, hogy oda adjam ami még odaadható: vagyonom, életem, szeretetem ... Én is tudom, hogy hiányzik valami ... de mi? Uram, segíts felismerni!

 - tzsi -