[Magveto] 2002. 05. 24.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2002. Május. 23., Cs, 23:45:01 CEST

2002. május 24.
Szűz Mária, a keresztények segítsége
Mk  10,1-12 "...aki elbocsátja feleségét... aki máshoz megy férjhez..."

Papként, hitoktatóként, pedagóguskén egyaránt tapasztalom, tapasztaljuk, hogy mennyi a romos család, mennyire kuszáltak a házastársi kapcsolatok. Sok példás családot is látunk, sok olyan kapcsolatot is, melynek semmi legalizációja nem történt, csak éppen most "együtt vannak".
Példás keresztény családban nem ritkán láttam olyant, melyben a Mária-tisztelet is jelen volt. Rom családban még nem láttam ilyent. Lehet, lehetne a házasság tönkremenése ellen gyógyír a Szűzanya tisztelete? Biztos, bár nem ez az egyetlen gyógyír. De a keresztények segítsége ebben is biztos segít, ha valaki kéri.

Seidl Ambrus