[Magveto] 2002. 12. 12.

Babos Tamás tbabos at datatrans.hu
2002. Dec. 12., Cs, 20:25:32 CET

December 12.
Mt 11,11-15

Mai világunk a kommunikáció robbanásszerű fejlődését éli meg, immár
folyamatosan. Szuper gyorsasággal fejlődik a mobiltelefon, az Internet
és más adatátvivő rendszer sokasága. Az információ-özönben bizony
gyakran elvész a lényeg: az, ami igazán fontos, ami elengedhetetlen. Az
egyik mobiltelefon-szolgáltatásban például rendszeresen jönnek a hírek:
X.Y. férjhez megy, Z-nek elárverezik a golyóstollát stb., de
'elfelejtik' közölni, pl., hogy magyar tudósok fontos felfedezést tettek
egy bizonyos betegség gyógyításában.
Jézus talán ezért is szólít fel minket: akinek van füle hallja meg!
Igen a keresztény embernek meg kell hallania ebben a zűrzavaros,
fülsiketítő hang-kavalkádban is a 'pusztában kiáltónak szavát'! Meg kell
hallanunk Keresztelő János bűnbánatra felszólító intését!
Meg kell hallanunk, hogy a Karácsony nem a vásárlásról szól, hanem az
egymásra való odafigyelésről!
Akinek van füle hallja meg! Közeledik Megváltónk, aki vigasztal minket:
"Bízzatok és legyőztem a világot!" Legyőztem minden zajával, minden
embertelenségével, minden rosszakaratával együtt. Bízzatok, mert én
veletek vagyok most is minden nap!