[Magveto] oktober 1

Dozsa Istvan idozsa at katolikus.hu
2001. Okt. 1., H, 23:34:26 CEST

Kicsit megkesve... de még időben! :)

-------------------
október 1  hétfő
Lisieux-i szent Teréz szűz, egyháztanító
Zak 8, 1-8 Féltékeny szeretettel szeretem Siont.
Lk 9, 46-50 Aki a legkisebb köztetek, az az igazán nagy
Szent Teréz a kis út szentje, a hétköznapok hűségének a szentje. Ezt a kis
utat
szeretnénk követni, amelyre a legszebb példát a gyermekek mutatják feltétlen
bizalmukkal.

Kis szent Teréz alakja indít ebben a hónapban bennünket. Életszentségre
törekvés,
a felismert hivatás komolyan vétele, és az abban avaló minél gyorsabb
haladás
jellemezte.
Vajon mennyire vagyok tisztába hivatásommal? Mennyire törekszem
akár a hétköznapok egyszerűségében is megvalósítani.
Szent Teréz a mindennapok hűségére figyelmeztet bennünekt.

Fulop Akos atya RM
1103 Budapest Kada utca 25
tel.: 260-7905 mobil: 30/954-5083
email: satya at hcbc.hu