[Magveto] Re: életről és halálról

Deak Ferenc reiki at freemail.hu
2001. Jún. 16., Szo, 21:14:43 CEST

Kedves Listatagok!Örömmel tapasztalom,hogy még kapom a
listáról a leveleket.Igazán köszönet érte!Remélem,hogy én
is szinesíthetem egy kicsit ezt a listát.Napok óta nem
tudtam válaszolni levelekre,de most szeretnék:Szűcs
Balázsnak szeretném írni,hogy hitem független egyháztól és
felekezettől.Jézus amikor a földre jött,utat mutatni jött
és nem egyházat alapítani..De az akkori vallási vezetők
szektásnak tartották,igaz sokáig nem mertek
hozzányúlni,mert sok követője volt..Szerintem arra
buzdított,hogy túl kell lépni a zsidó vallás egyes
szokásain.Napjainkban is hasonló történik az egyházakkal..
És akkor volt egy bölcs,aki felszólalt,hogy hagyják békén
követőit,mert ha az "ördögtől" van,úgy is eltűnik az élet
szinpadán,de ha Istentől,nehogy már Isten ellen
hadakozóknak bizonyuljanak..És mi történt?Nagyon sok egyház
és felekezet van napjainkban akik mind Jézust akarják
követni..Nehogy már azt higgyétek,hogy ez sokáig így lesz.
Ezért mertem írni, amit..A próféciákkal én is úgy
vagyok,hogy csak mértékkel,ezért inkább ne.De Elemér
igencsak kérte,hogy írjak véleményt..Sajnálom,hogy most még
nehezen hihetö dolgok előtt vagyunk,de lesznek még sokkal
megrázóbb erejűek is.Akkor már bizony sokakban még a Hit is
meg fog rendülni..A mai csecsemők ezt megélik..Hát nem lesz
könnyű..Lacinak írom:van aki két házat épít,egyet Istennek
és egyet saját gondolatainak,amely majd ősszedől.Milyen jó
annak akinek két háza is lehet!Mert,ha az egyik
összedől,van még menedéke..De mennyien lennének akkor
olyanok akik cserélnének vele..Én az Isteni házamat
sziklára építem,amelynek szegletköve - Jézus!Most még tükör
által homályosan látok,de majd valóban eljutok a teljes
igazságra, Jézusban!!Ugye nem haragszol,ha írom,hogy nem
egyház,hanem Jézus segítségével!
Sok érdekes véleményt olvashattam életről és halálról is.
Nekem ez ügyben az a véleményem,hogy az élet mindenek
előtt..Tehát ellenzem a halálbüntetést!Van annyi jó
lehetőség ez ügyben..Hallottatok arról,hogy egy hölgy az
USA-ban a börtönben megtért,igaz halálraítélt volt,sok éve
várt a kivégzésre,majd végrehajtották rajta,fogat-fogért
elv alapján?Tetszett,hogy még a Pápa is felemelte szavát a
kivégzés ellen..Milyen társadalom az olyan ahol ezt lehet
csinálni,és nem találnak kiutat a problémából?Annyi,de
annyi szabad terület van a bolygón ahova el lehetne a
kivégzésre várókat különíteni,ahol boldogan
élhetnének..Például szigetekre..De a társadalmunkban vannak
olyan munkafolyamatok ahol nagy veszélynek van kitéve az
ember.Ők ott hősök lehetnének!PL Csernobil esete..A hívők
számára tanulság lehetne a mennybéli helyzet is..Sátán
eltávolítása,földünk közelében tartása..Mennybe be nem
jutása..Nem kellene annyi börtön,hiszen néhány hajóval
körbevéve egy nagy szigetet,kontroll alatt lehetne tartani..
Mi erről a véleményetek?Ez után a levél után írok a listára
egy másikat is,hogy ezoterikus szemszögből hogyan látom ezt
a dolgot.Akit érdekel olvassa el,de akit nem ,az azonnal
dobja a kukába!Testvéri szeretettel:Ferenc