[Evangelium] 2016-04-12

Evangelium mindennap evangelium at lista.hcbc.hu
2016. Ápr. 12., K, 01:00:06 CEST

   2016. április 12. – Kedd

   Abban az időben, amikor Jézus az örök élet kenyeréről beszélt, így szóltak
   hozzá a  tömegből:  „Hadd lássuk,  milyen  csodát művelsz,  hogy  higgyünk
   neked! Mit tudsz tenni?  Atyáink mannát ettek a  pusztában, amint az  írás
   mondja: Égből való kenyeret adott enni nekik.” Jézus így felelt:  „Bizony,
   bizony, mondom nektek; nem Mózes adott kenyeret az égből, hanem Atyám adja
   az igazi mennyei kenyeret. Az az Isten kenyere, amely leszállt a mennyből,
   és életet ad a világnak.”  „Uram – kiáltották –,  add nekünk mindig ezt  a
   kenyeret!” Jézus így  válaszolt: „Én  vagyok az élet  kenyere. Aki  hozzám
   jön, nem éhezik többé; és aki bennem hisz, nem szomjazik sohasem.”

   Jézus Kafarnaumban tartott  beszédének folytatását olvassuk  a mai  napon,
   amelyben az Úr  kijelenti: „Én vagyok  az élet kenyere.”  Ez a  kijelentés
   hasonlít a következőkhöz: „én vagyok a jó pásztor” (Jn 10,11), „én  vagyok
   az út” (Jn 14,6), „én vagyok a világ világossága” (Jn 8,12), „én vagyok  a
   feltámadás” (Jn 11,25). E sajátos  kijelentésekkel Jézus az ő  személyének
   és küldetésének titkát fedi fel.  Amikor az élet kenyerének nevezi  magát,
   akkor túlmutat  evilági  küldetésén.  A kenyérben  ugyanis  minden  időkre
   szólóan önmagát adja nekünk. Akkor is  jelen lesz a kenyérben, amikor  már
   felment a mennybe,  visszatért az  Atyához. A  mi Urunk  éppen azért  adja
   nekünk  az  élet  kenyerében  önmagát,  hogy  örökre  velünk  maradhasson,
   jelenléte szüntelen legyen ebben a világban.
   Valóban ő az élet  kenyere számunkra. Kenyér,  amelyben élet van.  Kenyér,
   amelyben az  Úr valóságosan  jelen  van. Kenyér,  amely nekünk  az  életet
   ajándékozza és tartalmazza.  Kenyér, amely az  örök életünket  biztosítja.
   Legalábbis akkor, ha  hisszük jelenlétét az  Oltáriszentségben és élünk  a
   lehetőséggel, hogy  a szentáldozásban  egyesüljünk ővele.  Az éhség  és  a
   szomjúság csak ezen a földön léteznek, mint hiányosságok. Az örök  életben
   már nem érzünk ilyet, mert Istennel együtt élünk, s teljes boldogságunkhoz
   nem fog hiányozni semmi.

   Istenünk, segíts,  hogy  örömhíredet  hirdethessük!  Add,  hogy  hívásodra
   mindig  figyelni  tudjunk!  Te  azt  kívánod,  hogy  az  emberek  szabadon
   kövessenek téged. Nyisd meg, kérünk, az emberek szemét, hogy meglássák  az
   evangélium fényét. Nyisd meg az emberek szívét, hogy befogadják a te  igéd
   igazságát, és boldogok legyenek, mert az örömhírben életet találnak.

   A   mai    olvasmány    és    a    zsoltár    szövege    itt    olvasható:

   Kedves e-vangélium olvasók!
   A tavasz beköszöntével jó ütemben  haladunk a Szent Márton  evangelizációs
   ház építésével. Újra köszönetet mondok minden e-vangélium olvasónak,  akik
   imáikkal és adományaikkal támogatják munkánkat.
   Az  elmúlt  két  hétben  elkészült  a  ház  külső  szigetelése,   valamint
   folytatódtak  a  víz-,  gáz-,   fűtés-  és  villanyszerelési   munkálatok.
   Hamarosan következik  az  ablakok  és  ajtók  beszerelése  (gyártásuk  már
   folyamatban van),  majd a  burkolás  és a  festés. Reményeink  szerint  az
   építési munkálatokkal augusztusra végzünk.
   Az evangelizációs ház  kizárólag adományokból épül.  Eddig a költségek  76
   %-át tudtuk  fedezni a  jószándékú  e-vangélium olvasók  adományaiból.  Az
   építkezés  menetét  és   az  adományozást   folyamatosan  láthatjátok   az
   evangelizációs ház honlapján.

   www.szentmartonhaz.hu
   Szeretettel  kérem,   hogy  akinek   van  rá   lehetősége,  támogassa   az
   evangelizációs ház építését!  Már csak 24  % hiányzik. Köszönöm  nagylelkű
   támogatásotokat!
   A Jóisten áldását kérem rátok!
   Szeretettel: István atya - Horváth István Sándor
   2016. április 12.

   Adományt az alábbi módokon lehet küldeni:
   1.   Online   adomány   internetes   fizetésre   alkalmas    bankkártyával
   http://zalalovo.plebania.hu/tamogatas
   Az Adománynál válasszuk célként: Szent Márton ház

   2. Utalás
   Számlatulajdonos neve: Zalalövői Plébánia
   Számlaszám: 10402355-00026472-00000003
   Megjegyzés: Szent Márton ház

   Utalás külföldről: IBAN (nemzetközi számlaszám): HU25 1040 2355 0002  6472
   0000 0003
   BIC (SWIFT) kód: OKHBHUHB

   3. Sárga  postai  csekk  egyszerűen  igényelhető  a  www.szentmartonhaz.hu
   honlapon. Vagy kérhető tőlem a zalalovo at gmail.com címen e-mailben.  Kérem,
   írja meg nevét  és postacímét irányítószámmal,  valamint röviden  jelezze,
   hogy a Szent Márton ház támogatásához kér csekket.

   4. Postai (rózsaszín)  utalványon a következő  címre: Zalalövői  Plébánia,
   H-8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.
   Megjegyzés: Szent Márton ház

   +1 Kérem, hogy akik cégük nevében szeretnének adakozni és a cég könyvelése
   számára igazolást kérnek közcélú adományukról, a zalalovo at gmail.com  címen
   jelezzék felém ezen igényüket. Köszönöm!