[Otthonunk] Húsvét van, a mi Urunk újra velünk van!

Burger Ferenc burger.ferenc at gmail.com
2020. Ápr. 12., V, 05:10:52 UTC

Kedves Testvérek!
Húsvét reggel van amikor írom ezeket a sorokat. Minden csendes.
Most látszik, hogy hiába van templom és hiába van pap, ha hívek nincsenek
ünnep sincs.
Mégis tudjuk, hogy a mi Urunk feltámadt ezen a napon.
Ezeket a szavakat az együtt átélt liturgiák után szoktam nektek mondani,
most hitem teljes erejével mondom nektek:
A mi Urunk feltámadott, bármilyen is körülöttünk a világ!
Ez a hitünk közepe, reménységünk alapja.
Tisztelettel köszöntelek benneteket ezen a méltóságtejesen szép és néma
reggelen.
Üdvözlettel és szeretettel:
Burger Ferenc
plébános