[Otthonunk] Védekezés a koronavírus ellen

Varga András iskola.varga at gmail.com
2021. Sze. 21., K, 15:20:17 UTC

Kedves Testvérek!

Talán emlékeztek rá, hogy kb. másfél évvel cikksorozatot írtam már  erről a
témáról. Akkoriban folytatásos formában, kis részletekben küldtem el az
anyagot erről.  A helyzet sajnos azóta sem javult: a járvány újabb hulláma
elé nézünk. Ezért arra gondoltam,  elküldöm csatolmányként is ezt az
anyagot, hogy ne kelljen kis részletekben összeszednie annak, akinek
sürgősen szüksége lenne ezekre az információkra.

Mikor először írtam, azt gyanítottam, hogy mi is a koronavírust kaptuk el
(akkoriban még nem álltak rendelkezésre tesztek), de ez utólag nézve
influenzának bizonyult. A C vitamin itt is működött, és segített. Aztán egy
év múlva jött az igazi COVID, ami sokkal keményebbnek bizonyult az
influenzánál... De hála Istennek - sok testvérünk imája (amelyet most is
megköszönünk), és a C vitamin, D vitamin, és a szelén most is segítettek.

A D vitaminos, és a szelénes cikket változatlan formában küldöm, de a C
vitaminos cikket egy kicsit kiegészítettem, de a legnagyobb része ennek is
változatlan.

Szeretettel:   András