[Otthonunk] pünkösdi zarándoltat

Mihály Herberth drherberthm at gmail.com
2016. Ápr. 28., Cs, 16:09:20 CEST

*Kedves Testvérek!*

*Autóbuszos zarándoklatot szervezünk 2016.05.15.-én Pünkösd vasárnap Vácra
a Székesegyházba.*

* Az ünnepi szentmisét Dr. Beer Miklós püspök atya celebrálja,bérmálás
keretében.*

*Indulás r**eggel 08.00 órakor a templom elől, az autóbusz 7.30.-ra
érkezik, érkezés 15.00 óra körüli időben. Minden résztvevőnek ajánlott
hideg élelmet, és megfelelő mennyiségű folyadékot magával hoznia. A
liturgia végén 11.30. körül megtekintjük a közelben elhelyezkedő
templomokat. Hazafelé meglátogatjuk a Hét kápolna kegyhelyet, ahol közös
imádsággal zárjuk a programot.*

*Részvételi díj**: 1300 Ft/fő , mely a teljes útiköltséget tartalmazza.
Befizetni az utolsó hét végén, tehát május 7.-én, és 8.-án lehet a
szentmisék előtt, és után.*

*                              Az összeget kérem borítékba tenni, és névvel
ellátni szíveskedjenek.*

*Jelentkezni az újságos asztalon elhelyezett listán, illetve nálam lehet.
Kérek mindenkit, hogy telefon elérhetőséget feltétlenül tüntessen fel.*

*
                                                 Dicsértessék a Jézus
Krisztus!*