[Otthonunk] Fwd: Ajánlás....

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2013. Nov. 23., Szo, 16:27:09 CET

Kedves Lista Tagok!

Barabás Csaba és Kata sok általuk készített filmet feltett  a You Tube-ra
is! Csodálatos dolgokat nézhettek meg, nagyon magas színvonalú, igényes
kidolgozásban. Alább olvashatjátok levelüket. Én is már sok mindent
megnéztem, nagyon ajánlom ezeket megnézésre!

Varga Ili

Kedves Testvérek!

Szeretném felhívni szíves figyelmeteket You Tube csatornára melyen saját
csatornát működtetek. Belépéséhez a: Baravidi Stúdió kell beírni.

Általában egy - két hetenként töltök fel, egy általam forgatott filmet.

Egy pár érdeklődésetekre számot tartó film címe kedv csinálónak: Fatima -
Lourdes - A Mátyás templom szépségei - Szent Koronáról 25 percben - Pió
atya itt nyugszik - Pió atya életének helyszínei - Szűzanyánk megkoronázása
- Péceli leventék avatása - Keresztút - Gordon hegy... továbbá sok úti és a
magyarsággal kapcsolatos  filmem.

Fentieket szeretném szívetekre helyezni sok szeretettel: Barabás Kató és
Csaba.