[Otthonunk] Vasárnap délutáni misék

Huba Zoltán hubazoltan41 at gmail.com
2013. Ápr. 2., K, 11:43:21 CEST

Kedves listatagok!
Szeretnék segíteni azoknak, akik április 7-től vasárnap délutáni/esti misét
keresnek a környéken. Összeszedtem ezért az INTERNET segítségével, hogy hol
vannak délutáni/esti misék. Ezt az összeállítást mellékelem (Word.docx
formátumban), azzal a kéréssel, hogy aki ismerős valamelyik templomban,
legyen szíves ellenőrizni. Sajnálatos tapasztalat ugyanis, hogy az
INTERNET-en található adatok nem mindig pontosak. Ha valaki további
alkalmas misét tud javasolni, legyen szíves azt is megírni nekem, hogy
felvehessem a táblázatba.
A végleges táblázatot felteszem majd a honlapra.
Segítségüket előre is köszönöm!
Huba Zoltán