[Otthonunk] Az utolsó hegycsúcs- filmajánló

Széplaki Ilona szeplaki.ili at gmail.com
2012. Okt. 20., Szo, 12:11:50 CEST

Egy vélemény a filmről:

A Hit éve kezdetén ez számomra meghatározó erejű volt. Nemcsak a film,
Pablo atya, a rendező, a "szereplők", hanem a lényeg, ahogy kijön, hogy
hogyan érdemes élni, Istennel.
Nagyon vágyom, hogy újra láthassam a filmet, ugyanis nagyon sok olyan
mondat elhangzik, ami gyorsan továbbment, pedig
legszívesebben megállítottam volna a filmet, hogy ez most megint nekem
szól. Ezt át kellene gondolni... Azt hiszem sokat segít nekem. (HG)

http://metropolita.hu/2012/10/12/az-utolso-hegycsucs/

http://www.youtube.com/watch?v=4uK25Jo1Ecg