[Otthonunk] Varga András írása Kerényi atyáról

Széplaki Ilona szeplaki.ili at gmail.com
2012. Jún. 25., H, 09:37:00 CEST

Kedves Lista Tagok!

Mivel a nyár folyamán szünetel a heti hírlevelünk szerkesztése, ezért most
íly módon, a levelező lista segítségével tudjuk megosztani egymással az
egyházközségünkkel, hitünkkel kapcsolatos élményeinket, gondolatainkat.
Az alábbi mellékletben csatolva olvashatjátok Varga András írását, mely Dr.
Kerényi Lajos atya 60. éves papi jubileumának alkalmából születette meg.
Lajos atya, piarista paptanár tegnap, június 24-én tartotta gyémántmiséjét
hatalmas ünneplő hívő sereg körében a jelenlegi szolgálati helyén, azaz az
Űllői úti Szent Kereszt templomban. (A Mária Rádió archívumában
meghallgatható a közvetítés.) Ebből az alkalomból született meg ajándékképp
Lajos atya számára egy emlékönyv, melyben a hívők, tanítványok, paptársak,
barátok, lelkigyermekei Írják meg Vele való élményeiket, emlékeiket,
köszönetüket.(Szt. Gellért
Kiadó kiadásában Montad nékünk címmel.) Ajánlom figyelmetekbe ezt a
könyvet, üdítő nyári olvasmány!
Kedvcsinálónak egy rövid idézet belőle:

*Egy másik alkalommal, teljesen lehangolódva ült a gyóntatószékben, amikor
betérdeltem hozzá. Kérdeztem, hogy mi baja, mi történt? Először nem akart
válaszolni, de addig nógattam őt, amíg nem felelt. Bár, inkább, mintha
magának mondta volna: "Összeadom őket - elválnak... Eltemetem őket -
feltámadnak... Egyáltalán, van értelme az én munkámnak?"*
**
Beszerzésében segítek, ha valaki igényli.

Hosszúra nyúlt bevezés után olvassátok Andris még hosszabb írását! Ajánlom
szeretettel, szerintem megéri elolvasni!

Varga Ili