[Magveto] 2007. 02. 03.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2007. Feb. 2., P, 23:45:01 CET

Zsid 13,15-17.20-21
Zs 22
Mk 6,30-34

A szeretet vonzó. Jézus köré összegyűltek az apostolok. Az apostolokat sietve követték az emberek, megelőzték őket, akkora volt bennük a vágy és az elszántság. A hatalmas tömeg önmagában olyan, mint a pásztor nélküli juhok. Kell, hogy útmutatást kapjanak a keresők. Kell, hogy szeretetünk vonzza őket, kell, hogy engedjük Istennek, hogy az Ő szeretete vonzza őket rajtunk keresztül is. „Az Úr az én pásztorom, nem szűkölködöm, zöldellő legelőkön adott nekem helyet, csöndes vizekhez vezetett engem…”

- Marian -