[Magveto] 2005. 09. 01.

Babos Tamás babos at communio.hcbc.hu
2005. Sze. 1., Cs, 19:20:10 CEST

Kol 1, 9-14 Erősítsen meg benneteket fölséges hatalmával és nagy erejével az
Úr!

Lk 5, 1-11 A te szavadra kivetem a hálót.

A hónap első csütörtökén papi hivatásokért imádkozunk. Péter szava Jézushoz:
"A te szavadra kivetem a hálót" nem csak a papokra vonatkozhat, hanem
valamennyiünkre. Minden nehézség ellenére, minden csalódás, kudarc
ellenére, Jézus szavára kivetem a hálót.

Kivetem a hálót elsősorban életem példájával. Hogy látva szép életemet
dicsőítsék mennyei Atyánkat. És ha lehetőségem van rá, szavaimmal is
tanúságot szeretnék tenni Isten szeretetéről.

Azzal is imádkozhatom papi hivatásokért, ha látják rajtam a fiatalok, hogy
jó az Egyházban élni, hogy jó az Isten útján járni. Pál apostol szavával
imádkozhatunk egymásért: erősítsen meg benneteket fölséges hatalmával és
nagy erejével az Úr, hogy mindvégig kitartsatok és állhatatosak legyetek!

Fülöp Ákos