[Magveto] 2004. 05. 24.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2004. Május. 23., V, 23:45:00 CEST

2004. 05. 24.
ApCsel 19,1-8 "...azt sem hallottuk, hogy van Szentlélek!"
Jn 16,29-33 "Én legyőztem a világot!"

Statisztikusok sem tudnák pontosan megmondani, hogy 100 emberből hány válaszolná: "azt sem hallottuk, hogy van Szentlélek!" A mindennapi tapasztalatunk talán pontosabb számot tudna mondani, talán téved: mert az emberek életvitele (melyből vallástalanságukra következtetünk) és hite-meggyőződése közti különbözőség nehezen megragadható. De ők is megkaphatják a Szentlelket: és pont ez jelent nekünk feladatot. Segítenünk kell embertársainkat, hogy találkozhassanak a hittel, talán pont a mi életpéldánk alapján. Jézus szava bátorít ebben minket: "Én legyőztem a világot!"

Seidl Ambrus