[Magveto] 2004. 06. 18.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2004. Jún. 17., Cs, 23:45:01 CEST

Ez 34,11-16
Zs 22
Róm 5,5-11
Lk 15,3-7

Mennyire nem érdemeljük meg, hogy utánunk jöjjön Isten! Mennyire el tudjuk veszíteni bizalmunkat, pedig még csak nem is a halál közelében járunk! Mennyire gyakran veszünk el, tévedünk el, sebesülünk meg, gyöngülünk el…!  Milyen sokszor hisszük, hogy remény nélkül élünk a világban és nem bízunk Abban, aki mindent odaadott, mert számára fontosak vagyunk, mert Ő szeret minket, mert Ő így szól hozzánk: „Az elveszettet megkeresem, az eltévedtet visszavezetem, a sebesültet bekötözgetem, a gyengét megerosítem, a hízottat és az erost megoltalmazom, és igazságosan legeltetem oket.” Fontosak és értékesek vagyunk, mert Egyszülött Fia drága vére által váltattunk meg a haláltól, mert a legnagyobb Érték értéket lát bennünk.

- Marian -