[Magveto] 2002. 09. 20.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2002. Sze. 19., Cs, 23:45:01 CEST

2002. szeptember 20.

1.Kor 15. 1-11.
"De Isten kegyelméből vagyok az, ami vagyok, és nekem juttatott kegyelme
nem volt hiába való."
Tudatában vagyok-e annak, hogy minden az életemben kegyelem? Elmondhatom-e
az apostollal, hogy a nekem juttatott kegyelme nem volt hiába való?

Lk. 8. 1-3.
Jézus követése nem csak az Ő hallgatásából áll, hanem abból is, hogy önként
adakozunk javainkból. Az Úr követői segítették őt vagyonukból. A vagyon nem
csak pénz, hanem tehetség, szabadidő, képesség. Én mennyire segítem Jézus
ügyét az Istentől kapott vagyonomból? Odaadom-e életem legalább egy részét
az evangélium hirdetésére? Vagy csak letudom a köteles részemet és egyszerű
"fogyasztóként" élek az egyházamban?

LMK