[Magveto] 2002. 02. 06.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2002. Feb. 5., K, 17:45:00 CET

2002. február 6. szerda

Miki Szt. Pál és társai vértanúk
Szentlecke: Gal. 2,19-20
Evangélium: Mt. 28,16-20

"És íme, én veletek vagyok mindennap a világ végéig!" (Mt. 28,20)
Mai nap szentjei nem csak olvasták ezt a mondatot, de át is élték a mindennapok küzdelmében.
Hányszor egyedül érezzük magunkat. Mintha egy sivatagban járnánk, ahol nincs semmilyen felüdülési pont.
Jézus itt van az életünkben akkor is, mikor nem érezzük.
Szeretnénk mindig érezni az ő jelenlétét, szeretnénk ha mindig biztosítana bennünket arról, hogy Ő létezik, gondol ránk és vezet.
De ezt ritkán éljük át.
Amikor nem érezzük a jelenlétét nem bennünk van a hiba. Ő szeretne egy lépcsőfokkal feljebb emelni. Ne azért forduljunk Felé, mert érezzük a jelenlétét, hanem azért, mert tudjuk, hogy Ő létezik és végigkíséri életünket!

Balogh Attila