[Magveto] 2002. 04. 05.

Dozsa Istvan idozsa at communio.hcbc.hu
2002. Ápr. 4., Cs, 23:45:01 CEST

2002. április 05.
Jn 21 1-14.

Nem tudom ma melyik részen "csodálkozzam" el jobban. Mennyire isten-emberi Jézus.
   1. Visszacseng a régi: egész éjszaka fáradoztunk, semmit sem fogtunk, de a te szavadra... és a háló szakadozott.   -   A régi képhez az új: vessétek ki a hálót a jobb oldalon... alig bírták kihúzni a tömérdek halat...
   2. Látni a szívével lehet igazán. A szeretett tanítvány benéz a sírba, és hisz... Itt Ő az, aki Pétert is figyelmezteti, az Úr az! Felismeri, mert szeret. De Péter most is tevékeny, ugrik a vízbe, mert siet, mert ott akar lenni, mert neki kell az elsőnek lennie.
   3. A parázs, rajta a hal, kenyér, hozzatok a halakból...Gyertek egyetek... A gondoskodó Pásztor. Az éhezőkről gondoskodó, a lábmosó szeretetet itt reálisan gyakorló Mester.
   4. Nem ismerik fel, de ismerik...

   Észreveszem-e minden nap "látogatását", gondoskodó "szeretetét", Velem kapcsolatos apró "csodáit"?
    Amint példát adtam, ti is ezt tegyétek...  És én ?

             Gyulay E.