[Magveto] [Megveto] 2001. 10. 27.

Babos Tamás tbabos at mail.datatrans.hu
2001. Okt. 27., Szo, 21:39:18 CEST

2001. október 27.

Róm 8, 1-11 - Lk 13, 1-9
Mennyi küzdelem, milyen nekifeszülés kell, mennyi mindent kell időről időre
újra felépíteni lelki életünkben, amit a Sátán a bűnnel egy pillanat alatt
lerombol. Sokat töprengtem: lehetnének-e olyan törvényeink mint amiket a
judaizmusban vagy az iszlámban megtalálunk?! Számtalan pici előírás: mielőtt
a templomba megyünk, el kell olvasni az igeszakaszt, mielőtt részt vennénk a
szentmisén minden rossz gondolattól és érzéstől meg kell tisztulni, csak
öltönyben jöhetnek a férfiak, és csak fátyollal a nők, stb. Lehet, hogy
vannak íratlan törvényeink? Lehetnek ezek a szeretet "törvényei" (?), amit
csak azok értenek, akiknek fülük van és hallanak, akiknek szívük van és
éreznek?
Mindennap botladozva, de haladunk az üdvösség felé, Isten jósága, szeretete
és kegyelme a mankó. Azoknak, akik Krisztus Jézusban vannak. Jézus az, aki a
halott lelkünket-testünket életre tudja kelteni.
Minden megszenvedett verseny után, olyan jó megpihenni. Minden megharcolt
igéért, amit ma megértettem jó hálát adni.

 - ip -