[Magveto] 2001. 10. 01.

Babos Tamás tbabos at mail.datatrans.hu
2001. Okt. 7., V, 18:56:10 CEST

október 1  hétfő
Lisieux-i szent Teréz szűz, egyháztanító
Zak 8, 1-8 Féltékeny szeretettel szeretem Siont.
Lk 9, 46-50 Aki a legkisebb köztetek, az az igazán nagy
Szent Teréz a kis út szentje, a hétköznapok hűségének a szentje. Ezt a kis
utat szeretnénk követni, amelyre a legszebb példát a gyermekek mutatják
feltétlen bizalmukkal.

Kis szent Teréz alakja indít ebben a hónapban bennünket. Életszentségre
törekvés, a felismert hivatás komolyan vétele, és az abban való minél
gyorsabb haladás jellemezte.
Vajon mennyire vagyok tisztában hivatásommal? Mennyire törekszem akár a
hétköznapok egyszerűségében is megvalósítani?
Szent Teréz a mindennapok hűségére figyelmeztet bennünket.

Fulop Akos atya RM