[Magveto] 2001. 03. 29.

Dozsa Istvan idozsa at hcbc.hu
2001. Már. 28., Sze, 17:45:02 CEST

2001. március 29.
Kiv 32,7-14) Jn 5,31-47

Három kérdésen gondolkodjunk a mai napon:

 1. Jézus mondja, hogy tettei tanúskodnak Róla - arról, hogy az Atya küldte Őt. Az én tetteim milyen tanúságot tesznek rólam - és látszik-e belőlük, hogy Isten küldötte vagyok?
 2. János tanúságot tett az igazságról... Ő égő és világító lámpás volt...

Reményik Sándor: Két fény között (részlet)

Szemközt a fiumei kikötő,
Elöl a nagy világítótorony.
Lobban, forog, forgó fénykévéit
Futtatja végig a hullámokon.

Hát én, hát én világítok vajon? -
Parányi fényű szentjánosbogár.
Kis hangya, kóbor pille, valaki
Az ő fényénél is hazatalál.

Hát én, hát én világítok vajon?

3. "Vizsgáljátok az Írásokat.. azonban nem akartok hozzám jönni, hogy életetek legyen." Hogyan olvasom az Írásokat, a Bibliát? Kérem-e a Szentlélek segítségét, hogy az ige által eljussak az Igéhez?

 Bangó M. Klára nővér