[Magveto] 2001. 03. 20.

Dozsa Istvan idozsa at hcbc.hu
2001. Már. 19., H, 17:45:00 CET

2001. március 20.

"Uram, ha vét ellenem testvérem, hányszor kell neki megbocsátanom? Talán hétszer? Mondom neked - felelte Jézus -, nem hétszer, hanem hetvenhétszer."

Tökéletes megbocsátást kér tolünk Jézus, nem csak egy odavetett "nem haragszom"-ot.

Nehéz megbocsátani, lehetetlennek tűnik, hogy pont az elott mutatkozzak gyengének, aki már így is megsebzett. De mennyiben vagyok keresztény, krisztusi, ha nem akarok kiengesztelodni. Az Úr a kereszthalálig alázta meg magát, nekem csak tiszta szívvel kell, kellene baráti jobbot nyújtani a másiknak.

Jézus azt kéri tolünk, hogy ne emberi arcunkat, hanem a szereto és irgalmas Isten képmását mutassuk embertársunknak aki vét ellenünk. Nem lehetetlen, hiszen az O képmására lettünk teremtve.

LMK