[Magveto] 2001. 12. 24.

Babos Tamás tbabos at mail.datatrans.hu
2001. Dec. 23., V, 17:58:46 CET

December 24.
Lk 2,7 "...jászolba fektette..."

A Bojtorján együttes egyik dalában kereshetjük szerepünket, önmagunkat a
Megszületett jászlánál.

Tudjátok, hová készülünk,
tudjátok hová készülünk,
a Gyermek megszületett
s vár reánk a jászolnál.
Mit mondjak, nem tudom,
de érdekel, te mit szólnál?

Azt mondom: Jó napot, Uram,
hogy van Atyád, én jó Uram,
de jó, hogy eljöttél, ezért oly boldogok vagyunk,
no"lj nagyra, szeress minket, gyönyöru" kis Jézusunk!

Én szólnék: Szerbusz kisbaba, mosolyogj drága kisbaba,
ettél-e már, no"ttél-e már, hogy érzed itt magad?
Ha merném, megcirógatnám a szöszke kis hajad.

Én gyorsan megmosom kezem, orrom megtörlöm rendesen,
némán állnék és a szívem szólna csak hozzá.
O" tudni fogja, érte mindenem föláldoznám.

Tudjátok, hová készülünk,
tudjátok hová készülünk,
a Gyermek megszületett
s vár reánk a jászolnál.