[Magveto] 2000. 04. 01.

Dozsa Istvan idozsa at hcbc.hu
2000. Már. 31., P, 17:45:00 CEST

Oz 6, 1-6 Gyertek, térjünk vissza az Úrhoz!
Lk 18, 9-14 Uram, irgalmazz nekem, bűnösnek!

Összecseng a próféta felszólítása és a vámos sóhaja. Az Úrhoz való
visszatérés kezdete a bűnbánat.
Nagyböjt ideje alkalom az Úrhoz való visszatérésre. A vámos
alázatával szeretnénk mi is Isten elé lépni. Meghallottuk hívó szavát
- térjetek vissza hozzám - és elindulunk a hozzá vezető úton.

Nem áldozatot, hanem Isten ismeretet, Isten szeretetet vár tőlünk Istenünk.
A nagyböjti szent időben erősödjék hát ismeretünk, erősödjék szeretetünk
azáltal, hogy emlékezünk Isten nagy tetteire.

A nagyböjt félideje számvetésre késztethet. Mit tudtam megtenni. Lesz-e
holnap, az öröm vasárnapján örülnivalóm.

Fulop Akos  /satya/ RM
sarisapi plebanos