[Evangelium] 2012-11-26

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2012. Nov. 26., H, 01:00:01 CET

   2012. november 26. – Hétfő

   Jézus egy alkalommal megfigyelte hogyan  dobják a gazdagok adományaikat  a
   templom perselyébe. Közben észrevette, hogy egy szegény özvegyasszony  két
   fillért dobott be. Erre megjegyezte: „Bizony, mondom nektek, ez a  szegény
   özvegy  többet  dobott  be,  mint  bárki  más.  A  többiek  ugyanis  abból
   adakoztak,  amiben   bővelkednek,  ez   azonban  mindent   odaadott,   ami
   szegénységéből telt: egész megélhetését.”

   Az egyházi év utolsó napjaiban, amikor a liturgia a végső időkre irányítja
   figyelmünket, a mai  evangéliumban ismét találkozunk  a szegén  özveggyel,
   aki minden vagyonát odaadja a templom javára. Az Istenre hagyatkozás és  a
   Gondviselésben való feltétlen  bizalom jele  ez. Az  özvegy Istenre  bízza
   életét és halálát. A történet  alapján érdemes elgondolkoznunk azon,  hogy
   mitől függ megélhetésünk és kire bízzuk életünket? Számos eset bizonyítja,
   hogy az anyagi javak gyűjtése és a vagyonban való gyarapodás nem  nyújthat
   igazi boldogságot és lelki nyugalmat. A gazdagság bezárja az ember  szívét
   és könnyen elfordítja Istentől. A  szegénység tudatos vállalása és  anyagi
   javaink másokkal való  megosztása viszont Isten  felé irányít minket.  Mit
   adok Istennek? Képes vagyok-e mindenről  lemondani, hogy egyedül ő  legyen
   az enyém?

   Hozzád fordulok, Atyám, mindenható Isten: őszinte szívvel és  kicsinységem
   tudatában  hálát  adok  neked,   s  egész  lelkemmel  kérlek,   rendkívüli
   jóságodban  fogadd  jóakarattal  könyörgésemet:  hatalmaddal  űzd  el   az
   ellenséget  tetteimtől  és  cselekedeteimtől,  erősíts  engem  a   hitben,
   kormányozd értelmem, adj nekem bensőséges gondolatokat, és vezess el engem
   boldogságod birtoklására! Szent Ágoston

   Kedves Barátaim!
   Tájékoztatom az  e-vangélium olvasóit,  hogy  az idei  karácsonyi  könyvek
   utolsó nyomtatására kedden  reggel kell leadnom  a rendelést a  nyomdának,
   ezért kérek  mindenkit, hogy  2012. november  26-án hétfő,  azaz ma  estig
   küldje el rendelési szándékát. Aki  most kéri, leghamarabb december  10-én
   postázom, utána pedig már nem lesz idő újranyomni. Nem azért mert december
   21-én itt az állítólagos  világvége, hanem azért  mert közel a  karácsony.
   Egyébként világvége  idén  nem  lesz, karácsony  viszont  igen.  (Aki  már
   megrendelte, kérem, ugyanazt  a rendelést  ne küldje  el ismételten,  mert
   akkor kétszer kapja meg a könyveket.)
   Csak azoknak tudom  garantálni a  küldést, illetve  azt, hogy  karácsonyig
   megérkezik  a  könyv,  aki  2012.  november  26.  hétfő  éjfélig   elküldi
   rendelését. Valamennyivel többet nyomtatunk, de aki utána rendel, már  nem
   biztos, hogy belefér a keretbe. Köszönöm a megértést.
   Örülök, hogy sokan  ráéreztek arra, hogy  ha minden családtagjuk  ugyanazt
   olvassa majd reggelente, akkor ez erősíti a családi köteléket.
   A rendelési űrlaphoz kattintson ide:
   https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHNRUnEyNEJQY2Q0OVBZa1JFUVRObEE6MQ#gid=0
   Akinek túlérzékenyre van  állítva a számítógépe,  azt jelezheti, hogy  nem
   biztonságos  az   űrlap,  de   én  most   megerősítem  mindenkinek,   hogy
   biztonságos.
   Szeretettel: István atya (Horváth István Sándor)
   Olvassátok, éljétek és hirdessétek az evangéliumot!

   Szívem  első  gondolata  2013:  1200   Ft/db  +  200  Ft/db   postaköltség
   Magyarországra. (Külföldre a magas postaköltség miatt nem vállalom.)
   Bővebb                információ                a                könyvről:
   http://zalalovo.plebania.hu/list/news/szivem_elso_gondolata_2013

   És  elkészült   az  idei   karácsonyra  az   új  "mesekönyv",   új,   igaz
   történetekkel.
   A hit  ajándéka:  900  Ft/db  +  100  Ft/db  postaköltség  Magyarországra.
   (Külföldre a magas postaköltség miatt nem vállalom.)
   Bővebb                információ                a                könyvről:
   http://zalalovo.plebania.hu/list/news/a_hit_ajandeka
   Megrendeléshez kattintson a linkre és  töltse ki az űrlapot! Aki  korábban
   megrendelte,  kérem,  ne  küldje  el  újra  ugyanazt  a  rendelést,  nekik
   folyamatosan küldöm.
   https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHNRUnEyNEJQY2Q0OVBZa1JFUVRObEE6MQ#gid=0