[Evangelium] 2011-11-22

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2011. Nov. 22., K, 01:00:02 CET

   2011. november 22. - Kedd

   Abban az időben, amikor némelyek  megjegyezték, hogy milyen szép  kövekkel
   és díszes  fogadalmi ajándékokkal  van díszítve  a (jeruzsálemi)  templom,
   Jézus ezt mondta: „Jönnek majd napok, amikor abból, amit most itt  láttok,
   kő kövön nem marad, mindent lerombolnak.” Erre megkérdezték tőle: „Mester,
   mikor történik  mindez? És  milyen  jelek előzik  meg?” Ő  így  válaszolt:
   „Vigyázzatok, nehogy félrevezessenek titeket! Sokan jönnek az én  nevemben
   s mondják:  „Én vagyok!”  És:  „Elérkezett az  idő!” Ne  kövessétek  őket!
   Amikor háborúkról és  lázadásokról hallotok,  ne rémüldözzetek.  Mindennek
   előbb meg  kell  történnie, de  ezzel  még nincs  itt  a vég!”  Aztán  így
   folytatta: „Nemzet  nemzet  ellen  és  ország  ország  ellen  támad.  Nagy
   földrengés lesz itt is, ott is, éhínség és dögvész. Félelmetes  tünemények
   és rendkívüli jelek tűnnek fel az égen.”

   Az  egyházi  év   utolsó  hetében  azokra   a  végső  napokra   irányítják
   figyelmünket  az  evangéliumi  szakaszok,  amikor  egyesek  Jézus  nevében
   fellépve  megtévesztik  az  embereket.  Az  emberi  elbizakodottságnak  és
   gőgnek,   úgy   tűnik,   nincs   határa.   Jézus   mindannyiunknak   szóló
   figyelmeztetése kettős irányú. Egyrészt ne engedjük magunkat megtéveszteni
   mások által, hiszen a Szentlélek  segítségével meg tudjuk különböztetni  a
   jót a rossztól,  s felismerhetjük,  hogy ki  az Isten.  Másrészt pedig  ne
   képzeljük magunkat soha Isten helyébe.
   A végső idők nagy harcában a  hamis krisztusok, akik az igazi  Krisztussal
   való szembefordulásra  és  hitük  elhagyására  csábították  az  embereket,
   vereséget  fognak   szenvedni.  Jézus   minden  erő   és  hatalom   felett
   győzedelmeskedik, amely meg szeretné szerezni az uralmat lelkünk felett.

   Gyógyíts meg,  Uram, mert  vak vagyok,  nem látom  akaratodat, nem  veszek
   tudomást ezer  olyan dologról,  amit pedig  akarsz tőlem  – és  mivel  nem
   látlak, nem szeretlek eléggé.  Istenem, világítsd meg szememet,  gyógyítsd
   meg vakságomat, hadd lássam akaratodat és szépségedet!

   Kedves barátaim!
   Megjelent  A  betlehemi  pásztor   című  képes  gyermekkönyvem.  A   kötet
   történetei egy gyermek szemével tárják elénk Jézus születésének titkát.  A
   sok-sok színes rajz Magyar Krisztina munkája.
   A könyv ára: 900  Ft + postaköltség:  100 Ft/db Magyarországra  (külföldre
   jelentősen több).
   A könyv  megrendelhető tőlem  a  zalalovo at gmail.com címen  (boltokban  nem
   kapható). A  megrendeléshez,  kérem, küldje  el  az Ön  nevét,  postacímét
   irányítószámmal, a kiadvány címét és a darabszámot. Köszönöm!
   Szeretettel: István atya (Horváth István Sándor)
   Információ: http://zalalovo.plebania.hu/list/news/gyermekkonyv_karacsonyra