[Evangelium] 2011-07-13

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2011. Júl. 13., Sze, 01:00:03 CEST

   2011. július 13. - Szerda

   Abban az időben Jézus így fejezte be tanítását: Magasztallak téged,
   Atyám, ég és föld Ura, mert elrejtetted mindezt a bölcsek és okosak
   elől, és kinyilatkoztattad a kicsinyeknek! Igen, Atyám, így tetszett ez
   neked! Az én Atyám mindent átadott nekem, és nem ismeri a Fiút senki
   más, csak az Atya, s az Atyát sem ismeri más, csak a Fiú, és akinek a
   Fiú ki akarja nyilatkoztatni.

   Beszédének befejezéseként Jézus a mennyei Atyát magasztalja azért, hogy
   isteni életének titkait feltárta az emberek előtt. Ezt a titkot emberi
   gondolkodásunkkal nem volnánk képesek sohasem megérteni vagy
   kikövetkeztetni. A kinyilatkoztatás azt jelenti, hogy Isten
   bemutatkozik nekünk, feltárja előttünk életét, elmondja, hogy ki ő
   valójában, megismerteti önmagát velünk. E folyamat Jézus Krisztusban
   éri el a tetőpontját, aki emberré lesz, hogy még közelebb kerüljön
   hozzánk, s ezáltal megismerjük őt. Jézus az, aki a legtöbbet árul el
   Isten titkából személyével és szavaival. Küldetésének azt tartja, hogy
   megismertesse velünk, emberekkel az igaz Istent. Ha meg akarom ismerni
   Istent, mindenekelőtt Jézust kell megismernem.

   Én csak szegény bűnös vagyok, Uram,
   de mihelyt szólítalak,
   kegyelmeddel és irgalmaddal
   egészen elárasztasz engem.
   Legnagyobb boldogságomról mondanék le,
   ha nem törekednék arra,
   hogy mindig csodálatos
   jelenlétedben éljek! Ámen.
   Kolumbusz Kristóf

   ________________________________
   \
   Aktuális:
   Kedves Barátaim az e-vangélium listán!
   Miközben naponta olvassátok az e-vangéliumot és növekszik közösségünk,
   a háttérben továbbra is fáradozok az evangélium terjesztésén. Tavaly a
   határon túli magyarok evangelizációja volt a cél, amelyet a ti
   támogatástoknak köszönhetően sikerült megvalósítani. Köszönöm!
   Idén a fiatalok evangelizációja terén szeretnék előrelépni. Egészen
   újszerű dolgok látnak napvilágot a közeljövőben e területen. Egy kis
   csapattal hónapok óta dolgozunk, s már az utolsó fázisba léptünk. Nem
   találtuk fel a spanyolviaszt, de új fórumot hozunk létre. A többi még
   titok. Olyan dolgokat tanultam az utóbbi időben, amiről 4 hónapja még
   fogalmam sem volt, de érzem a lehetőséget.
   Benedek pápa a kommunikációs világnap alkalmából azt írta üzenetében,
   hogy az Egyház az interneten való jelenlétével ne "pillanatnyi
   látványosságot" adjon az embereknek, hanem az evangéliumot, mint
   "mindennapi lelki táplálékot". 7 évvel ezelőtt éreztem rá erre, amikor
   2004. július 9-én elindítottam az e-vangélium küldést. Szombaton
   lettünk 7 évesek! Istennek legyen hála!
   Kérem, hogy akinek van rá lehetősége és fontosnak tartja az ügyet,
   támogassa a fiatalok evangelizációját! Köszönöm a nagylelkűséget!
   Szeretettel: István atya
   Adományát elküldheti:
   1. On-line plébániánk honlapján: http://zalalovo.plebania.hu/tamogatas
   Kérem, válassza az adomány lehetőséget, majd az adomány céljánál
   jelölje meg: e-vangélium
   2. Átutalással:
   Számlatulajdonos neve: Zalalövői Plébánia
   Számlaszám: 10402355-00026472-00000003
   Kérem, a közlemény rovatban feltüntetni: e-vangélium
   Külföldről: IBAN (nemzetközi számlaszám): HU25 1040 2355 0002 6472 0000
   0003
   BIC (SWIFT) kód: OKHBHUHB
   3. Postai utalvánnyal:
   Cím: Zalalövői Plébánia, H-8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.
   Kérem, a közlemény rovatban feltüntetni: e-vangélium