[Evangelium] 2010-09-22

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2010. Sze. 22., Sze, 01:00:00 CEST

   2010. szeptember 22. - Szerda

   Jézus összehívta  a tizenkét  apostolt.  Erőt és  hatalmat adott  neki  az
   ördögök felett és a betegségek  gyógyítására. Aztán szétküldte őket,  hogy
   hirdessék Isten országát, és gyógyítsák meg a betegeket. Meghagyta  nekik:
   Semmit se  vigyetek az  útra: se  botot, se  tarisznyát, se  kenyeret,  se
   pénzt! Két ruhátok se  legyen! Ha valahol  betértek egy házba,  maradjatok
   ott, amíg  tovább nem  utaztok! De  ha  nem fogadnak  be, hagyjátok  el  a
   várost, és a port is rázzátok  le lábatokról vádképpen ellenük! Azok  útra
   keltek, bejárták  a  falvakat.  Hirdették mindenütt  az  evangéliumot,  és
   meggyógyították a betegeket.

   Az apostolok teljesen  eszköztelenül indulnak útnak,  tehát nem  bízhatnak
   sem a  maguk  képességeiben,  sem más  emberek  segítségében,  hanem  csak
   egyedül Jézusban, aki átadja nekik hatalmát, hogy munkájukat hatékonyan és
   eredményesen tudják végezni. A  feladat mindaddig valóban gyümölcsöző  is,
   amíg a Mester nevében történik.  Ha más evangéliumot hirdetnének vagy  más
   tanítást   mondanának,   biztosan    elveszítenék   Isten    Szentlelkének
   támogatását.
   Jézus tanítványaiként mi  is szert  tehetünk arra az  erőre és  hatalomra,
   amely Jézustól származik,  s amely  bennünket is képessé  tud tenni  arra,
   hogy az Ő nevében hirdessük az igazság tanítását. Legyünk Jézus apostolai,
   azaz küldöttei!
   (c) Horváth István Sándor

   Imádság:

   Uram! Vezess engem a halálból az életre, a hazugságból az igazságra.
   Vezess engem a kétségbeesésből a reménységre, a félelemből a bizalomra.
   Vezess engem a gyűlöletből a szeretetre, a háborúból a békére.
   Engedd, hogy  béke töltse  be  szíveinket, a  mi  világunkat és  az  egész
   világmindenséget!
   Boldog Kalkuttai Teréz