[Otthonunk] Nagyheti közvetítések a váci egyházmegyében

Burger Ferenc burger.ferenc at gmail.com
2020. Ápr. 3., P, 06:26:44 UTC

*Váci Egyházmegye*
*A szentmiséket, szertartásokat Marton Zsolt váci megyéspüspök celebrálja.*

*Virágvasárnap*
Április 5-én, vasárnap 10.30-kor a Püspöki Palota kápolnájában mutat be
szentmisét
Online követhető a Váci Egyházmegye honlapján
<http://vaciegyhazmegye.hu/hirek/3810/ELO-ADASBAN-CELEBRAL-SZENTMISET-MARTON-ZSOLT-VACI-MEGYESPUSPOK.html>
 és Facebook-oldalán
<https://www.facebook.com/vacem/?eid=ARCelYecKpinamAbXtpzOg34_kzrsa_-DBtxUCrgoL3SZD0NtSQJDFCLaX8inbxNwGgFsxjfS517x6yv>
.

A szent három napban és húsvétkor a Nagyboldogasszony-székesegyházban
lesznek a szertartások.

*Nagycsütörtök*
Április 9-én, csütörtökön 10 órakor krizmaszentelés; 18 órakor szentmise az
utolsó vacsora emlékére.

*Nagypéntek*
Április 10-én, pénteken 15 órától Urunk szenvedésére emlékezünk.

*Nagyszombat*
Április 11-én, szombaton 20.30-tól húsvét vigíliája.

*Húsvétvasárnap*
Április 12-én, vasárnap 10 órakor ünnepi szentmise.

A szertartások követhetők a Váci Egyházmegye honlapján
<http://vaciegyhazmegye.hu/hirek/3838/A-PUSPOKI-NAGYHETI-SZERTARTASOK-RENDJE.html>
és YouTube-csatornáján <https://www.youtube.com/user/vaciegyhazmegye/videos>
.