[Otthonunk] Fwd: [IEC2020] Csatlakozz a világméretű szentségimádáshoz Krisztus Király előestéjén! Meghívó – Magyarok Nagyasszonya Római Katolikus templom

Aranyosmaróthy Katalin aranyosmarothy at gmail.com
2018. Nov. 19., H, 19:07:08 CET

Kedves Testvérek!
A Világméretű  Szentségimádás időpontja az Egyházközségünkben az esti
Szentmise előtti időpont helyett
a Szentmise utáni időpontra került át:
2018.11.24-én szombaton 19 órára, hogy  az aznapi Gyászmisével ne ütközzön.
(A honlapon még nem sikerült az időpontot kijavítani, ez folyamatban van.)
Dicsértessék a Jézus Krisztus!

Kedves Testvérem!

*"Én vagyok az Alfa és az Omega."* - Szentségimádási lánc a világ körül

Egyórás szentségimádásra hívunk Krisztus Király ünnepének előestéjén a
2020-as budapesti Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszusra készülve.

Ezen az estén különböző helyszíneken együtt fogunk imádkozni az egész
világon azért, hogy az önmagát érted is feláldozó és az Oltáriszentségben
velünk lévő Krisztust felismerjük és egyre jobban szeressük.

Tarts velünk!

A helyi közösségünkkel mi is összegyűlünk, hogy Krisztust együtt imádjuk.

Én itt leszek szentségimádáson: *Magyarok Nagyasszonya Római Katolikus
templom*
Magyarország 2119 Pécel, Szent Imre krt.8
Szervező közösség: Magyarok Nagyasszonya Katolikus Plébánia Közössége
A szentségimádás 2018.11.24-én szombaton helyi idő szerint 19 órakor
kezdődik, az esti Szentmise után.

Vezetett

Gyere, tarts velünk Te is, és jelentkezz!
<https://corpusdomini.iec2020.hu/#/esemeny/601>

A jelentkezés egy jó lehetőség arra is, hogy feliratkozz a NEK 2020
hírlevélre, melynek segítségével folyamatosan tájékozódhatsz arról, hogyan
halad a 2020-as esemény előkészítése és első kézből értesülhetsz
programokról, bekapcsolódási lehetőségekről.

*Számítunk Rád november 24-én!*

Szeretettel a NEK Titkárság csapata nevében:
Fábry Kornél
iec2020.hu <http://www.iec2020.hu>
http://www.iec2020.hu/