[Otthonunk] "Ébredj fel Magyar népem.."

Aranyosmaróthy Katalin aranyosmarothy at gmail.com
2017. Május. 11., Cs, 06:50:04 CEST

Kedves Testvérek!

Tíz napja, hogy az Egyházközségünkből egy tucatnyian részt vettünk az
Imádság Háza Imatalálkozón, ahol megtapasztalhattunk sokféle kegyelmet,
imádkoztunk, hogy Magyarországon "egy se vesszen el".
Csiszér Laci dalát megtaláljátok a dicsőítések között (Ébredj fel
Dicsőségem, ébredj fel Magyar Népem és áld az Isten!)

 Flach Feri jóvoltából megérkeztek a videó felvételek nagyon jó minőségben a
​z Imádság Háza​
konferenciáról.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLyT9Kkdk1BNyuPv8IKIdUtGr5yguDqNxN
Terjesszétek - aki nem volt ott, részesülhet belőle, aki ott volt,
felszíthatja a kegyelmet! 😊
​Figyelmetekbe ajánlom a tanításokat, különösen az egyiptomi evangéliumi
lelkészét  (4 millió megtérő az elmúlt 6 évben az állandó üldözések és
életveszély ellenére, imádkozó felekezettel egy 400 évre berendezkedett
muszlim rezsim megbukása) és
Elke tanításait az imádságról! ​

Szeretettel
​Kata​
És jöjjön még néhány tanúságtétel, hátha inspirál, hogy írjatok még 😊

Már eddig is nagy csodákat vitt végbe az Úr az életemben, mióta megtértem –
ez egy Új Élet Kurzuson volt, ősszel –, de ami itt, az Imádság Háza
Konferencián történt velem, az minden várakozásomat felülmúlta! Óriási
istenélményem volt! Elhívott az Úr.
Az előzményekhez tartozik, hogy az elmúlt hónapokban a Szentlélek szívembe
adta az Imádság Háza mozgalmat. Erről itt, Szekszárdon a Szikra közösség
dicsőítő alkalmán volt is már tanúságtételem.
Éreztem, Imádság Ház-szolgáló szeretnék lenni.
A konferencián történtek:
Vasárnap, egyik dicsőítés közben elért a kegyelem! Ez teljesen váratlanul
ért, mivel szombaton is részt vettem a programokon. Nem is sejtettem, hogy
az Úr ekkora ajándékot tartogat nekem! Dicsőség neki!
Dicsőítés közben egyszer csak képet mutatott az Úr: begyógyultak a sebeim!
Teljesen sima bőrfelületet láttam, ahogy szó szerint rágyógyult az új bőr a
sebekre. Csodás érzés volt! Rögtön meg akartam osztani valakivel, hónapok
óta nagyon lelkes vagyok az Úr dolgai iránt. Megláttam a közelben Gábriel
Zolit, s odamentem hozzá, mondtam neki, hogy milyen képet kaptam. Ő, mint
egy „gyorssegély”, rögtön imádkozni kezdett fölöttem... Ami ezután
következett, az leírhatatlan, hatalmas istenélmény, az Úr minden eddiginél
nagyobb megtapasztalása volt!! Leszállt a menny..., téren és időn kívül
voltam, zokogtam.
A mi Urunk beszélt hozzám… Elmondta, hogy imádkozzak még többet, amire már
előző héten itthon is indított. Aztán hogy egy virág vagyok, amit most ő
öntöz. Végül kérdezett, leszek-e az eszköze? S én válaszoltam, igen, leszek
eszköz.
Mivel komoly műtét előtt állok, ezért többszörösen is értelmezhető ez az
elhívás. Az Úr útjai kifürkészhetetlenek.
Az elmúlt hónapokban elvette a félelmemet a műtéttől, s most megbízott. Már
eddig is hirdettem az igét orvosi várókban, rendelőkben. Volt, hogy együtt
imádkoztunk egy hölggyel a fogászaton. Nem okoz nehézséget számomra, hogy
beszéljek Jézusról s az Úr jóságáról.
A konferencia óta már eszközt is kaptam – volt, hogy Szentlélek megsúgta a
rendelőben, hol hagyta el a bácsi a tárcáját. Mondtam neki, megtalálta, s
köszönte az imát mások előtt. Megnyugtató beszélgetések, stb. amiket
köszönnek nekem a betegek. Dicsőség a mi Urunknak!
Amikor a közbenjárásokért imádkoztunk hétfőn, akkor azt hallottam:
igehirdető. Én ezen meglepődtem, mert nagyon szeretek dicsőíteni, és emberi
ésszel azt gondoltam,  dicsőítésvezető kell leszek. De azt fogom tenni,
amit az Úr kér. Legyen meg az Ő akarata!
Azóta többet imádkozom, s megfogadtam, hogy szentírást olvasok legalább
napi negyed órában.
Szeretettel: Mónika

Isten ott volt felettem, mint egy meleg tűzfény, és nagy békesség és
elmondhatatlan szeretete áradt, úgy mint egy szerelmes édesapa, aki
gyönyörködik a gyermekében. Imádom őt.

Nagyon vártam már a konferenciát, és minden várakozásomat betöltötte! Az
Isten jelenléte s találkozása velem.
Egy kicsi, KICSI bizonyság:
Épp imádkoztunk, énekeltünk, mikor arra gondoltam, hogy számomra sokkal
fontosabb a belső megtapasztalás, mint a külső – tehát a belső békesség,
öröm, szabadság érzése sokkal meggyőzőbb, mint ha például gyógyulásokat
látok másokon.
Aztán ennek ellenére arra gondoltam:”Istenem, nem lehetne, hogy mégis
valamit lássak, így kívülről is Belőled?"
Ezek után, amikor kinyitottam a szemem, három fiatal állt előttem, tőlem
nem messze, akik elképedve, hitetlenkedve, nevetve, nézegették magukat,
mert aranypor volt kezükön.

*Őrtüzek Imádság Háza Budapest*
1085 Budapest, Mária u. 25.
www.imadsaghaza.org
www.facebook.com/OrtuzekImadsagHazaBp/

*Falaidra, Jeruzsálem, őröket rendeltem; egész nap és egész éjjel, sohase
hallgassanak!Akik az Urat emlékeztetitek, ne legyen nyugtotok; és ne
hagyjatok nyugtot neki,míg helyre nem állítja Jeruzsálemet, és dicsőséggé
nem teszi a földön! Iz 62,6-7*

--
Aranyosmaróthy Katalin
Tel:06 70 4150505