[Otthonunk] Köszönet

Burger Ferenc burger.ferenc at gmail.com
2014. Jún. 29., V, 12:30:52 CEST

Kedves Testvérek!

Nagyon köszönöm a  megemlékezéseteket az ezüstmisém időpontjáról.
Ebben számomra a gesztus volt fontos, hogy volt rá szemetek.

És legjobban gitárhúr tetszett, amit kaptam tőletek, mert ezzel azt hiszem
ezt az ügyködésemet sem nézitek rossz szemmel.

Engedjétek meg, hogy ilyen formában is kifejezzem nektek, hogy jó itt lenni
köztetek! Jó a testvéretek lenni a hitben és a papotoknak lenni.

Köszönöm a felém irányuló szeretet!

Tisztelettel és szeretettel:

Ferenc

ui.
Elég sokat vagyok a figyelem középpontjában ezért nem akartam magamnak
rendezni egy újabb ilyen alkalmat.