[Otthonunk] Fwd: Hirdessétek!

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2014. Ápr. 9., Sze, 16:30:39 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: napievangelium at evangelium365.hu <napievangelium at evangelium365.hu>
Dátum: 2014. április 9. 15:03
Tárgy: Hirdessétek!

 *Kedves e-vangélium olvasók!*

Érdekes hírt találtam arról, hogy Ferenc pápa a vasárnapi szentmise után
ingyenes evangéliumot osztott a Szent Péter-téren jelenlévő híveknek. Az
ingyenes könyvért cserébe azt kérte, hogy osszák meg másokkal az evangélium
üzenetét. A Szentatya kijelentette, hogy az okostelefonok és tabletek
világában minden eddiginél egyszerűbb az evangéliumot olvasni.

Mennyire igaza van a pápának! Engem személy szerint megerősítenek a pápa
szavai, buzdítása, hiszen szívügyemnek tekintem az evangelizációt. Ti is
tudjátok, hogy az evangélium hirdetése modern kori eszközökkel az internet
segítségével magyar nyelven az elsők között indult világviszonylatban.
Lassan 10 éve kezdődött az e-mailes e-vangélium küldés és több mint 2 éve
működik már okostelefon alkalmazás is. Sőt, már nem csak olvasni, hanem
hallgatni is lehet naponta Krisztus örömhírét.

Csak erről sokan még nem tudnak. Ezért kérlek benneteket, hogy hallgatva a
Szentatya bátorítására, ti is hirdessétek az evangélimot! Küldjétek tovább
ezt az e-mailt barátaitoknak és ismerőseiteknek! Találjanak rá ők is
Krisztus örömhírére!

*Lehetőségek:*

1. Feliratkozás az e-mailes e-vangéliumra a www.evangelium365.hu oldalon.
Napi evangélium, elmélkedés és imádság. Olvasható és hallgatható. Ingyenes.

2. Okostelefonokra alkalmazás evangelium365 néven található. Androidos
telefonokra a Google Play-ben, iPhone-ra az App Store-ban. Olvasható és
hallgatható. Ingyenes.

3. Csak hallgatható e-vangélium: A Bartimeus lista kifejezetten
látássérülteknek, vakoknak készült. Akinek ismeretségi körében van olyan
látássérült személy, aki szívesen hallgatná a napi e-vangéliumot, küldje el
az illető nevét és e-mail címét Fehér János informatikusnak (
fjk1969 at gmail.com), röviden jelezve az ilyen irányú kérést. Ő szívesen
felírja az illetőt. Természetesen ez is ingyenes.

Köszönöm! Olvassátok éljétek és hirdessétek az e-vangéliumot!

Ferenc pápáról a hírt itt olvashatjátok:
http://magyarkurir.hu/hirek/mit-kert-cserebe-ferenc-papa-zsebevangeliumokert

Szeretettel: István atya- Horváth István Sándor

2014. április 9.

Leiratkozás:
http://evangelium365.hu/leiratkozas/V1NW8BvN6s1I9CFeqBg9Y694wtYdEm03e2m6REA96692x9qe1A
--------- következő rész ---------