[Otthonunk] Fwd: Bátor legyen a szíved és bízzál az Úrban-II.János Pál

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2014. Ápr. 3., Cs, 12:45:12 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Lantos Anita <lantos.anita at gmail.com>
Dátum: 2014. április 2. 21:56
Tárgy: Bátor legyen a szíved és bízzál az Úrban-II.János Pál

Április 27-én szentté avatják II. János Pál pápát, egy nagyon szép
összeállítás róla...

http://katteka.hu/bator-legyen-szived-es-bizzal-az-urban

Néhány évvel ezelőtt volt egy szép, tartalmas kiállítás Budapesten,
szerintem mindnyájan emlékszünk rá, akik láttuk.
Nem sok hasonló volt eddig, hogy valaki halála és a szentté avatása között
mindössze 9 év telik el...
És olyan sem, akit hívő és sok nem hívő egyaránt elismert és szeretett.
--------- következő rész ---------