[Otthonunk] (nincs tárgy)

Kollmann Andrea kollmanna at citromail.hu
2013. Nov. 19., K, 10:19:44 CET

 Lesz idén is  a közösségek által vállalt adventi gyertyagyújtás a szombat esti misék előtt.is. December 3o-án a Coelestis Regina énekkar, dec 7-én az Olajfa, dec. 14-én ifjúsági és egyéb hittanosok, dec. 21-én a Cursillio közösség  vezetésével gyújtjuk meg a észületi gyertyákat. dec. Lelkigyakorlatos szentmisék is lesznek: dec. 13-án 18.3o-tól, dec. 14-én 17.3o-tól dec. 15-én 1o órai misén tart adventi lelkigyakorlatot Páter Varga Kapisztrán szerzetes.  dec. 1-én 17 órakot  a városi gyertyagyújtáson énekelnek a gitáros fiataljaink és lelki indítttatást adnak - más egyházakkal együtt - a város lakóinak . Dec. 8-án jótékonysági koncerten is fellépnek.A részleeket hirdetjük. Minél többen vegyünk részt a városi színtű adventi programokon is , mert jó lenne, ha a  Karácsony üzenete a templomokon kívűl is minél több péceli emberhez eljutna.  Egyébként már össze kellene fűznünk az adventi és krácsonyi programokat és plakát alakban elkészíteni. Várjuk a levelelzőlistára a tervezett progamokat a plébánia és a közösségek részéről.A karácsony éjjeli műsorhoz szeretnék a rendezésben segítséget kérni. (világítás, egyes próbák vezetése, versek meghallgatása, javítgatása, díszletek stb .) A giáros énekkar énekel és versek, (rövis jelenet) hagzik el. Sok fiatalt és gyereket is szeretnék bevonni)  Aki ebben segítene jelezze nálam. köszönöm. Kollmann Andrea