[Otthonunk] Fwd: Bashobora atya okt.17. kedd - Szentháromság templom

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2023. Okt. 5., Cs, 14:37:55 UTC

Kedves Testvérek!

Gödöllői testvéreinktől kaptam az alábbi gyógyító- és szabadító imaestről
az értesítést.

 Varga ili

Kedves Testvérek!

Nagy öröm számunkra, hogy ismét ellátogat hozzánk Ugandából Bashobora atya
<https://www.magyarkurir.hu/hirek/ugandai-misszionarius-tartott-karizmatikus-lelkigyakorlatot-fuzerradvanyban>
.
*OKTÓBER 17-én KEDDEN Gödöllőre *a Szentháromság templomba hívunk
mindenkit, aki vágyik a Jézussal való szorosabb kapcsolatra.

*Program:*
*18 óra - szentmise*
*utána: dicsőítő szentségimádás*
*Evangelizációs imaest gyógyító- és szabadító szolgálattal.*

*Kérlek benneteket, hogy küldjétek el további listákra levelemet!*

Imával és szeretettel az Effata közösség nevében:
Bacsi-Nagy Ágnes