[Otthonunk] Fwd: fys: Szent István Bazilika előtt ima

Ilona Széplaki szeplaki.ili at gmail.com
2022. Sze. 11., V, 18:03:24 UTC

Dicsértessék a Jézus Krisztus!

Kaptam, és szeretettel küldöm tovább.

Varga Ili

Kedves Testvérünk!

Jim Blount atya magyarországi látogatása után sok személyben és egyházi
közösségben bizonyossággá érlelődött a gondolat, hogy hazánk és a világ
békéje csak széleskörű imaháttér révén őrizhető meg. Ennek nyomán
születőben van egy országos méretű ima összefogás, melynek nyitó alkalma

*2022. szeptember 11-én, 19 órakor a budapesti Szent István-bazilika előtti
Szent István téren lesz *

rózsafüzér imával, és a Szeretetláng Lelki Naplóban az Úr által kért
Egység-ima elmondásával (*Lábunk együtt járjon*...).

*Az imaest támogatói:*
Székely János és Mohos Gábor püspök atyák,
Németh Emma Szociális Testvér,
a Magyarországi Rendfőnöknők Konferenciájának elnöke,
Eperjes Károly színművész,
Lackfi János író,
az Emmánuel Közösség,
a Szociális Testvérek Társasága,
a Szeretetláng Mozgalom

IMASZÁNDÉKAINK:

*1. Ima Magyarország békéjéért és biztonságáért.2. Ima, hogy hazánk,
Európaés az egész világvédelmet nyerjen egy kiszélesedő háború ellen.3. Ima
Ukrajna békéjéért, valamint védelméért.*

*Lackfi János, Prima Primissima-díjas író, a kezdeményezés egyik fő
támogatója* *az alábbi felhívással szólítja imára* *a hazánk sorsáért
aggódó testvéreket: *

 „Nehéz idők jönnek az egész világra, Magyarországra is, ez nem titok. Ha
szeretnétek, hogy az ország békében élhessen, és átvészelhesse a válságot,
szálljatok be az imaláncba, melynek én is tagja vagyok, és szóljatok hittel
Istenhez minden nap az elkövetkező két hónapban.
Ha katolikusok vagytok, mondjatok el napi négy rózsafüzért hazánkért,
kérve, hogy a fegyveres konfliktusok elkerüljék. (Többet sem tilos!)

Minden más keresztény testvért szeretettel invitálok, hogy kötött vagy
szabad fohászkodással, dicsőítéssel csatlakozzék ehhez a láthatatlan
közösséghez. Szeretettel ajánlom az alábbi imát is, hogy minél jobban
összehangolódhassunk Isten szándékaival, aki nem a pusztulás, hanem az élet
Ura:

*Imádott Jézusom!*
Lábunk együtt járjon,
Kezünk együtt gyűjtsön,
Szívünk együtt dobbanjon,
Bensőnk együtt érezzen,
Elménk gondolata egy legyen,
Fülünk együtt figyeljen a csöndességre,
Szemünk egymásba nézzen és tekintetünk összeforrjon,
Ajkunk együtt könyörögjön az Örök Atyához irgalomért! Ámen."

Kérjük olvassátok el  a csatolt imafelhívást, és ahol csak lehetőségetek
van rá, terjesszétek, hogy minél többen közösen könyörögjünk együtt a béke
ajándékáért!

Imádsággal:

Kindelmann Győző

Szeretetláng Mozgalom