[Otthonunk] felajánlás Mária Szeplőtelen Szívének

Berta László berta.laszlo at vaciegyhazmegye.hu
2022. Már. 23., Sze, 09:41:57 UTC

Kedves Testvérek,

A Szentatya márc. 25-én, Gyümölcsoltó Boldogasszony ünnepén 17:00-kor felajánlja Oroszországot és Ukrajnát Szűz Mária Szeplőtelen Szívének. Márc. 18-án a világ minden püspökét és papját arra hívta, hogy csatlakozzanak hozzá a békéért szóló imában, valamint Oroszország és Ukrajna Szűz Mária Szeplőtelen Szívének való felajánlásában és oltalmába helyezésében.
Ennek a kérésnek eleget téve Pécelen márc. 25-én a pápai felajánlással egy időben, 17:00-kor a templom előtti Lourdes-i Barlangnál tesszük meg a felajánlást, a békéért való imában egyesülve Szentatyánkkal és az egész Egyházzal.
Aki teheti, jöjjön el, imádkozzunk együtt, aki nem tud jelen lenni, kérjük, az is kapcsolódjon be imájával 17:00-kor a békéért való könyörgésünkbe!

A Szeplőtelen Szívnek való felajánlás történeti áttekintése itt elérhető:
[ https://www.vaticannews.va/hu/papa/news/2022-03/papa-gyumolcsolto-felajanlas-oroszorszag-ukrajna-fatima-szuzanya.html | https://www.vaticannews.va/hu/papa/news/2022-03/papa-gyumolcsolto-felajanlas-oroszorszag-ukrajna-fatima-szuzanya.html ]

László atya