[Otthonunk] 2022. február 19.: Lelki adoptálók éves találkozója a Sziklatemplomban

Berta László berta.laszlo at vaciegyhazmegye.hu
2022. Feb. 14., H, 12:23:41 UTC

Kedves Mindnyájan!

Ismét lelki adoptálással készül a József Szövetség Gyümölcsoltó Boldogasszony ünnepére. A szervezet és az őket támogató pálos rend február 19-én (10:30-tól) a budapesti Sziklatemplomba várja azokat a segítőket, akik saját egyházközségükben képviselni és szervezni szeretnék a lelki adoptálás imamozgalmát. A Fatimai Szűzanya rózsafüzérima-kérése nyomán a częstochowai pálos szerzetesektől terjedt el a lelki adoptálás imamozgalma egy abortusz által fenyegetett kisgyermek védelmére, életének megmentésére.

A Gyümölcsoltó Boldogasszony ünnepén, március 25-én tett ígérettel Mária igenjéhez kapcsolódhatunk. Igent mondhatunk az életre, a családra, a teremtésre. A karácsonyig, vagyis Jézus születéséig tartó negyven hét során a naponta elmondott egy tized rózsafüzér imádság megment egy olyan – csak és kizárólag Isten által ismert – kisgyermeket, akinek az élete még szinte el sem kezdődött, és máris halálos ítélet lebeg a feje fölött.

A lelki adoptálás imamozgalma életet ment.

A teljes híradás [ https://www.magyarkurir.hu/hazai/orszagos-talalkozora-varjak-lelki-adoptalokat-sziklatemplomban | ITT ] érhető el.

További részletek a lelki adoptálással kapcsolatban:

[ https://www.youtube.com/watch?v=2T4NhkPA8Mw | https://www.youtube.com/watch?v=2T4NhkPA8Mw ]
[ https://lelkiadoptalas.hu/ | https://lelkiadoptalas.hu/ ]
--
MKPK Családügyi Bizottsága