[Otthonunk] húsvéti köszöntő

Andrea Kollmann kollmanna58 at gmail.com
2022. Ápr. 18., H, 11:56:46 UTC

Kedves Testvérek.
Életem egyik legszebb  szent három  napja volt, amit templomunkban
ünnepelhettem. , Szeretném megköszönni  plébános atyánknak és mindenkinek
aki részt vett a liturgikus eseményeken és szolgálatot vállalt. Mélyen és
tartalmasan élhettük át Húsvét titkát, amit külön bearanyazott a két
felnőtt keresztelés, mert ennek tükrében saját keresztségi
fogadalmunk megújítása is maradandó élmény volt.

Áldott Húsvétot és boldog lelki újjászületést szeretnék kívánni. A verset
egy harmadikos hittanosom küldte köszöntésül.

https://www.facebook.com/monika.mester.79/videos/351330440305307

https://www.youtube.com/watch?v=6Y2QidF26v4