[Otthonunk] Templomunk Búcsúja

Káritász Pécel pecelikaritasz at gmail.com
2021. Sze. 30., Cs, 05:51:20 UTC

Kedves Testvérek!

Október 10-én vasárnap  Magyarok Nagyasszonya ünnepe alkalmából lesz
.templomunk búcsúja. Ünnepeljük mindannyian együtt ezt az áldott napot,
ezért sok szeretettel várunk mindenkit az ünnepi szentmisére ( 10.10-én
10.30 ) és az utána következő programokra.

Programok: szentmise után az énekkar rövid koncertjét hallgathatjuk meg.

                   a testvéreket , közös együttlétre, gyerekeket kézműves
foglalkozásra és sport vetélkedőkre hívjuk.

A híveket meleg ebédre várjuk a templomkertbe, vagy rossz idő esetén a
hittanterembe.

Az ebédhez süteménnyel és üdítővel hozzájárulhatnak a kedves hívek.

Szeretettel: Karitász csoport