[Otthonunk] Kérlek Testvérek imádkozzunk együtt a Postásunkért

László Kovács kovacslaszlo5405 at gmail.com
2021. Már. 22., H, 10:52:09 UTC

Szeretett testvérek.

Köszönöm szépen mindenkinek aki imádkozott velünk a postásunkért Senáért.

Sajnos Sena időközben elment, az Úr magához hívta.

5 gyermeke és a felesége maradt itt árván.  Gyűjteni fog a családnak
adományokat a helyi (utcánkban és a környékünkben lakó) magán emberek egy
kis csoportja, mert ezt az embert nagyon sokan szerették. Igaz, - mélyen
vallásos - embernek ismertem meg Senát, akinek a családja volt a mindene. A
postások amúgy is olyan "családtag" számba mennek ezen a környéken.
Mindíg olyan ember járt erre (szerencsére) postásként akit szinte mindenki
szeretett, mert jó emberek. 27 éve lakunk Pécelen és az itteni postásokkal
mindíg jó kapcsolatunk volt. Nagyon sajnáljuk, hogy Senának el kellett
mennie, hiányzik.

Mégegyszer köszönöm az imákat Senáért.

Áldás legyen rajtunk és családjainkon, minden igaz emberen.

Kovács László
Pécel, Faiskola u. 4/D

Aranyosmaróthy Katalin <aranyosmarothy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.
márc. 19., P, 11:27):