[Otthonunk] Kérlek Testvérek imádkozzunk együtt a Postásunkért

László Kovács kovacslaszlo5405 at gmail.com
2021. Már. 19., P, 10:01:23 UTC

Dícsértessék a Jézus Krisztus.

Szeretett Testvérek.

Kovács László vagyok, a Faiskola u.-ban lakom. Van már pár éve, hogy új
postásunk van, a Sena aki dél koreai születésű, ide vetette a sorsa.
Dolgos, becsületes embernek ismertük meg, magyar felesége és 5 gyermeke
van. Igaz ember, akit úgy ismertünk meg a mindennapok során, és nagyon
megszerettük mindannyian akik a környékben élünk-lakunk. Igaz hívő ember és
most bajba került, elkapta a vírus és lélegeztető gépen van mély
altatásban két világ között. 50 év felett van úgy tudom. 5 gyermek és az
édesanyjuk várja haza őt. Kérek minden jó érzésű embert, hogy imádkozzatok
velünk Sena felgyógyulásáért. Hiszek Egy Istenben és hiszek a közös ima
erejében. Kérlek benneteket, hogy imádkozzunk együtt a felgyógyulásáért.
Kérjük a Teremtőt, hogy hagyja még itt a családjának, szükségük van rá
nagyon.

Köszönöm, hogy "meghallgattatok".

Áldás legyen rajtunk és családjainkon, minden igaz emberen.

Kovács László
Pécel, Faiskola u. 4/D